Výplach DPF (1000ml)

Kód: 126
Akce
Neohodnoceno
Značka: Autoprofi
439 Kč –9 %
vyplach dpf 1000ml
439 Kč –9 % 400 Kč
Skladem (1 ks)

Je Váš DPF/FAP filtr již zanesen natolik, že automatická regenerace nepomáhá nebo v té horší variantě se již ani sama nespustí? Bliká Vám či dokonce neustále svítí kontrolka filtru DPF/FAP? Kontrolujete si počet najetých kilometrů a víte, že zanesení již bude značné a chcete mít jistotu, že se kontrolka nerozsvítí v nejmíň vhodný okamžik? Máme pro Vás řešení a to díky výrobku Výplach DPF!

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nekupujte nový filtr, ten starý stačí vyčistit! Produkt je dlouhodobě testovaný a sklízí velký úspěch u zákazníků již v 88 zemích světa!

Je Váš DPF/FAP filtr již zanesen natolik, že automatická regenerace nepomáhá nebo v té horší variantě se již ani sama nespustí? Bliká Vám či dokonce neustále svítí kontrolka filtru DPF/FAP? Kontrolujete si počet najetých kilometrů a víte, že zanesení již bude značné a chcete mít jistotu, že se kontrolka nerozsvítí v nejmíň vhodný okamžik? Máme pro Vás řešení a to díky výrobku Výplach DPF!

Unikátní složení produktu Výplach DPF rozpouští a odstraňuje všechny pozůstatky nejen sazí, které zachytí filtr pevných částic při spalování paliva. Jeho přednost a unikátnost spočívá v tom, že výplachová tekutina na sebe naváže saze a po určitém čase, kdy kapalina ve filtru působí, vznikne z usazených sazí kašovitá hmota, která odlepí od stěn filtru a posléze se jednoduše vypláchne čistou vodou. Čištění s naším produktem je velmi snadné a přesto vysoce účinné! Při správné aplikaci lze lehce dosáhnout až 98% původní průchodnosti filtru a to za necelých 12 hodin. Výplach filtru pevných částic je zároveň velmi šetrný a nepoškozuje filtr! Může být použit na všechny hliníkové, hořčíkové, zinkové a kadmiové části. Je též vhodný i na nejnovější generace filtrů DPF/FAP.

Oblast použití:
Všechna vozidla s filtrem pevných částic

Způsob aplikace:
VÝROBEK JE URČEN POUZE PRO PROFESIONÁLNÍ POUŽITÍ!
Před použitím balení kapaliny protřepejte! Demontujte filtr pevných částic a vizuálně zkontrolujte, zda není mechanicky poškozen. Před naplněním výplachovou kapalinou ucpěte všechny otvory, následně nalijte do filtru pevných částic obsah kapaliny tak, aby byl filtr celý naplněn! Nechte působit alespoň 10 hodin. Občas protřepte a v případě potřeby dolijte výplachovou tekutinu. Po uplynutí času potřebného pro vyčištění filtru důkladně DPF vypláchněte čistou teplou vodou. Nechte vyschnout. Po dokončení procesu čištění Výplachem DPF filtr namontujte zpět na vozidlo. Následně do palivové nádrže nalijte produkt Čistič DPF (dodržte dávkování) a proveďte testovací jízdu po dobu alespoň 20 minut. Pokud nedojde k automatickému spuštění regenerace – spusťte ji pomocí elektronického zařízení ve Vašem servisu.

Potřebné množství: 
Záleží na samotné velikosti filtru pevných částic (cca 3-5 litrů podle typu vozu). Pro správnou funkci a efektivitu čištění, je však nutné, aby byl filtr kapalinou naplněn celý a to také po celou dobu čištění. U vozidel, která mají filtr DPF spojený s katalyzátorem, je obvykle spotřeba produktu vyšší - z důvodu většího objemu soustavy.

Obsah: 
1000 ml


Přejeme mnoho šťastných kilometrů bez problému s DFP/FAP filtrem.

Doplňkové parametry

Kategorie: Čištění DPF
Hmotnost: 1.1 kg

Od roku 1988 je společnost CTP GmbH světovým výrobcem petrochemických výrobků pro údržbu a opravu v oboru motorových vozidel. Výrobky se nepoužívají pouze ve spojení s automobily, ale také v oblasti motocyklů, techniky, volného času a samozřejmě i průmyslu. Celý sortiment společnosti je mnoho let testován, zkoušen a i nadále vyvíjen tak, aby byla zaručena optimální schopnost výkonu všech benzínových a  dieselových motorů. Výroba a vývoj se neustále přizpůsobuje komplexnější technologii vozidel, které jsou představovány na našem trhu.


Samotný vývoj a následná výroba autochemie jsou realizované na nejvyšší úrovni jakosti. Všechny výrobky jsou proto certifikované podle odpovídajících norem (DIN EN ISO 9001:2000). Díky mnoholetým zkušenostem s  automobilovým průmyslem je sortiment celosvětově považovaný za unikátní a  jedinečný. Firma CTP GmbH svými produkty zásobuje své partnery v 88 zemích světa a toto číslo každým rokem narůstá. Tento růst by nebyl možný bez velké spokojenosti zákazníků, která výrobky firmy provází v každé zemi a to díky dlouholeté praxi a doporučení od odborníků. CTP GmbH je též držitelem řady certifikátů od TÜV - Technického Institutu a to nejen na ověření kvality či funkčnosti, ale i původu svých produktů. Je kooperačním partnerem v oblasti motorových vozidel a průmyslu. Středem zájmu společnosti je především výzkum a vývoj ekologických výrobků vyráběných z obnovitelných zdrojů. V ústraní nezůstává ani kladený důraz na kvalitu vyráběného zboží.

V různých školících zařízeních se nepřetržitě zaučují týmy systémových servisních poradců. Nejlepší podmínky k tomu poskytuje nejmodernější zařízení pro předváděcí servisy spolu s laboratořemi a  seminárními místnostmi. Důraz je kladen na trvalý transfer know-how, praktické testy, simulace různých situací a teoretické semináře. Díky tomu je zaručena profesionalita a kompetentní podpora zákazníka.

Výrobce kvalitu svých výrobků, krom laboratoří TÜV, testuje také v zátěžové "praxi", během prestižních závodů ADAC GT Masters. Kde je sponzorem a  partnerem jedné ze stájí.

 

Proč se s produkty nešlo dříve běžně setkat?

Protože byly primárně určeny pro profesionální trh a průmysl. Díky speciálnímu prodejnímu konceptu výrobce a zpočátku výhradnímu zaměření na profesionální trh(který dokázal ocenit špičkovou kvalitu výrobků) se širší veřejnost neměla možnost setkat s těmito produkty v běžném oběhu. Z tohoto důvodu je i dnes nemožné najít výrobky firmy CTP GmbH v  supermarketu, či čerpacích stanicích, apod. Až v poslední době, především díky nástupu internetu a e-shopů, je již možné (zatím v  několika málo distribučních zemí) tyto produkty volně zakoupit - ať již pomocí e-shopu nebo specializovaných maloobchodů. Dalším důvodem, proč je celosvětově úspěšný výrobce špičkové autochemie skryt větší pozornosti široké veřejnosti, je minimalizace investic do marketingu či masivní propagace a takto ušetřené nemalé zdroje, výrobce investuje do neustálého vývoje a testování. Někteří výrobci to činí naopak, proto jsou všeobecně velmi známí, ovšem při srovnání kvality, je leckdy velký rozdíl.
Nyní tedy máte možnost i Vy, zakoupit kvalitu prověřenou profesionály.